Fredagsmys me Lukas,Alex,Kimmo,Moa o Jenna !<33

Cha bloggenn!!
Igår så drog man först te Moa med, Jenna,Klaudia o Stefani... För att fixa oss, för VeGe (men Stefani kom nte t Vege, hon kunde nte, honn ville bah komma t Moa) , senare kom Lukas o Alex.. Vi fixade oss lite o tog bilder.. Sen var klockan ungeefär halv sju tror jag. Så vi börja gå mot västergård o mötte upp,  Sabina,David,Daniel,Johannes,Benita o Doddo. Vi gick in i VeGe, dansa lite o sånt.. Sen så hade någon tydligen skvallrat att vi gick i 7an, så personalen där kom o sa att vi var tvungna o gå ut. Vi gick t Ica jätte, typ allihopa köpte dricka o chocklad.. Sen så ringde vi Kimmo så att han skulle vara med mig,Lukas,Alex,Moa o Jenna (för Klaudia var tvungen att gå hem) Så Kimmo kom, vi gick runt o sånntt... Sen gick vi t boda hade ganska kul, sen gick vi hem t Moa o tittade p film, youknow fredagsmys :p haha !! Vi tittade p New moon, det var ganska mysigt faktiskt :pp jaa men vi tittade lite p filmen, sen stängde vi filmen, för vi pallade nte titta mer, så lixom lampan var släckt , helt mörkt i rummet o alla lagg p sängen o snackade lite o sånt, Sen var jag tvungen o tagga hem, pappa skulle hämta mig 22.15 vid Ica jätten, så Lukas,Kimmo o Alex hängde med mig typ t gammla Kringlaskolan o sen så drog dom oxå hem, för Jenna skle lixom slagga hos Moa. Såå jaa dt var en lyckad fredag o mysigt hehe :p

Ps. Jag ska be Moa att skicka bilderna sen när hon loggat in i msn, Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: jenna *

dom hade säkert skit tråkigt utan oss hahaha :)



pusspuss & kram !

2010-09-11 @ 13:36:56
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0