Idag,

Har man nte gjort så mke, vart i skolan o haft dt fett kul !! :D:D<33
Men fick många läxor -.-' :p Nästa vecka p tisdag har man NO o MA provv :-/ :(
Sen har man fått SV o ENG läxa !!! :ooo -.-' :(((
Mst plugga som fhan asso, 7an är faktiskt viktigt för mig !! ;)
Man får typ ''betyd'' såå aaa ... Mst vara en plugghäst :o :p

Men iaf idag efter skolan, så var man hemma o satt vid datorn .. Senare skulle man va m Alex, sen så såg jag Kimmo o Jenna.O vid jätten sen kom Sabbe oxå , och sen kom alex med Lukas.. Då gick typ alla hem te Stefani o hoppa studsmatta o spelade biljard :D:D Kul vare faktiskt ;p
Sen så gick jag,Lukas,Alex,Jenna,Sabbe o Kimmo te typ gamla kringlaskolan o gick upp p taket ;)
Först kunde jag nte gå upp, men dt var typ en man som drack öl o han bah te mig:
- Jag kan hjälpa dig upp ! Lägg din fot på min hand så lyfter jag upp dig

Lukas
o Kimmo var redan uppe p taket, så de drog mig upp menands mannen var nere o bärde mig upp :p sen gick Alex, Sabina o Jenna upp... Sen när vi skulle ner tog dt tid för Sabina.. Hon vågade nte gå ner XD Så typ Kimmo var nere o hjälpte o Lukas var uppe o hjälpte henne XD
Men det var ganska kul dag ändå...

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: M O A<3

OMG!

De är vege imorrn,

Ska vi gå tsm med kanske jenna, stefani, sabbe, fatou och nåra till?:D

2010-09-09 @ 17:01:37
URL: http://moatornblom.blogg.se/
Postat av: M O A <3

Jag var sur på er i kanske två timmar och de va när jag trodde att ni dissade mig

2010-09-09 @ 20:59:44
URL: http://moatornblom.blogg.se/
Postat av: M O A <3

Okej det här kommer låta jätte töntigt men aja,

Jag orkar inte bråka längre för jag förstår inte varför vi bråkar.

Jag missförstog. De kan alla göra.

Vi va typ bästisar alla och sen så hände de.

Jag vill inte bråka längre.

Kan vi inte bara glömma allt?

2010-09-09 @ 21:09:31
URL: http://moatornblom.blogg.se/
Postat av: Sabina <3

hahahahahahahah. fett kul de va :D <3<3

2010-09-09 @ 22:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0