Idrottsdagen !

Chaa bloggen !
Idag har man bara haft ip hela dagen, är fan helt slut ! :o
Har ont i ryggen och benen... Sprang fett mke idag ! :o
Orkar nte ens gå upp.. När vi sprang 400m var jag etta o sen mot slutet när jag nästan var framme i mål, kunde jag absolun nte andas ! på gud jag trodde jag skulle svimma elr nått ! :o så jag kom 3a ist o min tid  var 1,35.
Så när jag var i mål var jag tvungen att ligga på gräsmattan för kunde nte andas, sen stog jag upp o typ Mogge bah att jag skulle lyfta upp armarna så jag kunde andas.. Asso skulle typ nästan gråta :o seriöst !
Men iaf, på höjdhoppen var jag den ända tjejen som var kvar till 1.20, men jag hoppade 1,20 men klarade nte dt, klarade bah 1,10 men e ändå stolt att jag var den ända tjejen XD
Alla ville möta mig på att springa, van nästan alla... Jag förlora mot Mogge o Andi men vann resten... :D
Men iaf till slut var dt staffet, o det gick ganska bra, alla klassen mötte varandra.. Vi kom 2a o 7:2 kom 1a :D
Är ändå riktigt nöjd, alla sa att jag var skit snabb o sånt ;)

Men jag säger bara jag är HELT SLUT !! :o har fett ont i ryggen o benen asso gud ! :o

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0