Skolan idag

Har vart rätt så  !!
Första lektionen var det stuga, vi var bara typ 9st , för några hade simnning o andra hade styrketräning.
Så det var fett lugnt, fett nice dt var asso !
Inget ljud typ :D
Men sen hade man eng, då kom alla andra o det var lite rörign men ändå lite lugnt. Men vi hade eng-prov idag. Det gick nog bra ... Tror jag :p
Efter eng hade vi avslutning, vi fick typ städa o vi fick skriva inflygning o sen slutade vi. Men eftersom jag har dans som idrottsval så hade jag dans klockan 14.00. Jag o Klaudia var de ända 7:orna idag iaf..
Men vi dansar te stromeo-alors and dance typ ''fransk'' hiphop . Dansen är faktiskt ganska bra.

dangens outfit :


Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0