Skolan idag

Har vart assss kul :D:D
vi har typ bah bussat idag XD :p<33
sista lektionen var roligast :D
Asso var fhan nte normal idag :o
HAHAHAHAH !!!
jag typ garva hela tiden o typ höll p med andra XD
HAHAHA!!
Gud assso ;)<33
asss kul dag vare iaf..
Sen när vi slutade taggade jag o Jenna.O t stan för att möta upp Stefani
köpte klänningen jag ville ha ;)<33
Asso Stefani gick tidigare från skolan för hon hade tandläkartid , så vi möttte henne i stan iaf...
Men jag säger bara ASSS KUL DAG IDAG!! :p<33333


så blev klänningen p mig, man ser nte så bra..
har skit webb cam -.-'


Haa dt bäst pusspuss :D♥


Kommentarer
Postat av: M O A <3

Men gud va taskigt, Den är mycket finare på dig, Nu kommer jag känna mig som om jag inte är fin ju :/

sv:

Aa jag vet :)

2010-09-01 @ 20:56:39
URL: http://moatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0