Släcktfest

Chaa bloggen !
Idag blire släcktfest, egentligen orkar jag nte gå. Men jag mst -.-'
Jag hopppas på att dt blir kul, annars är det bara att sätta på sig hörlurarna o lyssna på musik.
Men jag kmr att ta ganska många bilder, typ bah på mig o mina kusiner.. Så kan jag lägga ut de imorgon.
För kmr absolut nte kunna lägga bilderna idag. För jag kmr hem runt 2-3 tiden på natten o då har jag absolut ingen ork med att blogga eller nått.
Men efter jag har bloggat klart, ska jag lyssna på musik o fixa mig för kvällen.
Jag ska ha kläningen jag hade på skolfotot. Jag kanske hinner blogga efter jag fixat mig, då kan jag visa hur jag blev :p

Ska lägga bilderna frn i onsdags, när jag var i stan medMoa,Jenna,Stefani o Klaudia :D<33














Då var det bilderna från i onsdag....
Ska fixa mig snart, dt e tidigt nu.

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0