Släcktfesten igår

Nja dt var nte så himla kul, jag typ satt o åt mest.. Blev fet :p
Fick fett mke komplimanger igår, nte för att skryta ! :p
Men iaf, jag tog typ bah bilder, dt vat typ tråkigt.
För vi var nte så många igår... Såå aaa.. har nte mket att säga om igår.. :D















Då var det bilderna, jag skulle bara säga.. Att jag nte kmr kunna blogga mer idag för min syster åker tbax till Linköping, och vår internet funkar nte på andra datan.. Så venne när jag kmr kunna blogga igen, pappa ska försöka fixa internet, på nått sätt. 

Haa dt bäst pusspuss :D♥
 

Kommentarer
Postat av: Moa;*

Haft en bra dag :D<3

2010-09-26 @ 21:17:08
URL: http://moatornblom.blogg.se/
Postat av: viki

fuck youuuu vrf lägger du bilderna på mig jag ser fett ful uttttt eeeeekkkkkkkkkkkkkkkkk

2010-09-27 @ 15:31:46
Postat av: stefanii

nicee bilderr!! ;D<33333333

2010-09-27 @ 17:35:43
URL: http://stefaniisbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0