Stan med de bästa ! :D<33

Chaa bloggen !!
Jag vakna typ för en stund sen, knr mig lite trött men orkar nte gå o lägga mig.
Klockan 12 så kmr Klaudia hit vi ska fixa oss lite sen ska vi gå mot coop konsum, där ska vi möta upp Jenna och Stefani. Sen ska alla fyra promenera mot stan, där ska man möta upp Stefanis mamma o hon ska köpa nått, sen ska vi vara själva o ha dt lugnt kul ;) Moa kmr lite senare för hon har tandläkar tid i Nykvarn...
Sen när jag kommit hem kan jag bogga om dagen, om nte jag kan idag så bloggar jag imorn...

Ps. Förresten bästa Moa har gjord en ny headen te mig, fett nice den blev.. Tackk Moa !! :D<33



Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: Moa :*

Du vart as gullig gmn, TA MED KAMERA!

Jag ska oxå göra de men om jag inte orkar lägga upp de D:

sv:

*Varse gmn<3

2010-09-22 @ 10:11:28
URL: http://moatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0