Asso jag ber verkligen om ursäkt !

Jag vet att jag inte bloggat så mkt igår.. Men har inte vart hemma hela dagen typ..
Jag vakna, åt frukost och drog t Stefani 14.00, vi vänt på Klaudia och vi drog ut , hade det SJUUUKKTT KUL!
Senare kom Mario och Miki, då hade vi ännu mer kul:)
Runt 19.00 drog jag hem m Klaudia o Miki o Mario hängde med oss ända hem, hade det supe kul på vägen :)
Sen är jag kom hem, åt jag snabbt Pizza, sen drog jag,syran,brorsan o brorsans kompis, te maren, det fanns en cafeteria  framför, sen kom kussen o syrans kompis, vi satt där till typ 21.00 elr nått, sen snacka jag i tel med Alex.C och Mario, hade det skiit kul, de var fööör roliga (a)
Sen kom jag hem o tittade på min serie. Därf har jag inte kunnat blogga !

Men jag lovar, ska försöka blogga oftare ! :)

Vädret idag, underbaar asso ;)

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0