Stefani och Jenna! ♥

Chaa bloggen!
Idag blev det att vara med Stefani och Jenna <3
Vi har ringt Klaudia fleera gånger men hon svarade alldrig, din lilla skit :*
Så jag,Jenna o Stefani var ist, vi satt, snackade om olika saker o så..
Senare Ringde Alex mig o fråga om jag ville vara med honom,Miki o Mario..
Så vi tjejer drog t saltskog centrum o mötte upp killarna, vi gick ini nån port, för det var is kallt ute..
Sen plötsligt ASSGARVA jag asso verkligen ASSGARVA, jag kunde knappt hålla käften :o Xd
HAHAHAHA! Asso jag venne varför !? :p Sjukt, killarna trodde jag typ var full eller ngt XD
Miki bah:
- ''Hon är full''
Mario bah:
- ''Hon är dum i huvudet''
jag fortsatte att garva, sen så sa Mario:
-'' Liz hållkäften''

HAHAHAHA !! ASSO JAG VAR TYP DUM I HUVUDET !? XD



See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0