Headen

Chaa bloggen!
Asso vill bara säga, att jag kmr att fixa en ny heden, ni har nog tröttnat på den hära.
MEN hur ? vet jag inte -.-' :/
Picasa funkar inte på min data , har inte photoshop o aa.. Ni förstår, så vet verkligen inte hur jag ska fixa en ny :/
Men ngt får jag komma på.. Hoppas jag.
Aja ska in o sitta m familjen, vi har haft gäster hela dagen idag, såå aa, darf har jag inte bloggat så mkt.
Ber verkligen om ursäkt... Ska försöka uppdatera mera.. För jag har inte heller mått så himla bra, alltid kännt mig nere osv, för jag märker att ni inte läser så mkt på sistondet, statistiken har sjunkt :/
Aja ska iaf försöka blogga mera..

Sist inlägget för idag då...



See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: l

Jag kan fixa en helt ny design till dig? Om du vill så ^^. Använder mig utav gimp 2.6 till att göra designer (;

2011-04-11 @ 12:29:06
URL: http://lolloduveet.blogg.se/
Postat av: l

sv; Hehe. Men då får du skicka ett mail till [email protected] , och berätta hur du vill ha den oså, med bilder såklart oxå. :)

2011-04-11 @ 16:46:03
URL: http://lolloduveet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0