Igår/idag

Igår: Efter skolan så kom Jenna hem t mig, vi böt t bikini, sen mötte upp killarn 16.30 vid buss garaget och sen promenerade t Måsnaren, om ni undrar vilka kille så vare Kimmo,Mario och Alex, sen såg Philip på vägen o han hängde med.. När vi kom dit så solade jag o Jenna.. Kimmo och Alex hoppa i vattnet , sen Så knuffade jag in Mario (a) ^^ Iaf, var både kul o tråkigt.. Senare kom Miki , så vi alla satt, snackade o så :))
Sen märkte jag , Jenna o Miki ngt.. asso snacka om att vi ASGARVADE ! :O
Vi kunde inte sluta garva :OO HAHAHAH ! ASSO NEJ VAD VI GARVADE :OO XD
jaja.. Sen runt 18.00 tiden börja vi gå hemåt och vatyp sju..

Idag: Skola,snar blir dt att dra t Stefani medJenna o Klaudia  hppa studsmatta o så ;))
Bilder kmr sen

See'yaah :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0