Jenna Penna :*

Chaaa bloggen!
Vart med Jenna idag då :)
Hade det rätt kul faktiskt ! :D<3
vi satt, snacka om saker o så :)
Tog bilder osv ^^
gick runt, köpte dricka :D
Men kul vare iaf !

Jenna min engna modell !
Jag o du fått bättre o bättre kontakt nu på sistondet !
Vilket e bra ! :D
Du vet att jag ALLTID kommr att finnas för dig, spelar ingen roll vilken tid,
de bara att ringa eller messa mig, för tro mig gmn jg förstår EXAKT hur knr !
Jag finns här för dig oavsett vad som än händer !
Kmr alltid att finnas vi din sida bebis !
Älskarej från månen och tillbaka ! :*♥








Imorn blire att fotta med min BEEEBBIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSS ! :*

See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: jennapenna

gumman, du e bara för underbar du vet att jag exkat när som helst ställer upp , för dej jag kommer alltid vara vid din sida oavsett vad snygging, du e som min ängel på jorden vad skulle jag vart utan dej :* du e bäst älskar dej tusen gånger om sötnos :) <3



kramar din syster!

2011-04-07 @ 06:34:31
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0