Jenna,Mario och Alex

Chaa bloggen!
Skolan idag har vart ttyp.. Venne ? :/
Men kul att se alla sina vänner ! :D
Hade iaf samhällsekonomi prov idag och det gick SIT BRA ! :D
Är fan glad ;)
Sen spanska förhöret gick toppen oxå och redovisningen sammasak ;)

Iaf, efter skolan kom jag hem, satt o chilla lite.. Sen ringde Mario o Alex mig o fråga om jag ville ut m dom, när jag väl var påväg t saltskog spöregnade det :/ Blev asblött :(
Aja, men hade det SKIT tråkigt med dom, senare kom Jenna m sin kamera, då blev det roligt (a)
Jag fotta saker o så.. Hade det ganska kul d :))
sen bråka typ Jenna o Mario, Jenna fick damp osv, det e kul att se henne arg :pPp
Iaf.. Sen kom mamma o pappa för att hämta upp mig, kom em typ19.20, åt mat , nu skickar Jenna bilderna t mig, ska lägga upp ngra snart bara dom kommer fram t mig  :)
Lägger bilderna p nästa inlägg

PS. Ni som undrar vad det står min min headern, så står det ''Acceptera mig för den jag är''

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0