Lalalalalal

Skit i rubriken (a)
Har vart nere på stan idag m Syran, Stefani kunde inte kma..
Köpte ett par snygga legings från bikbok och en tröja från H&M..
Sen så drog jag o syran t maren och satt där o åt glass :)
Vi snacka lite o så, mysiigt ^^
Sen drog vi hem, pappa kom o hämta upp oss..
Efter vi kom hem, bött jag om och sedan mötte upp Jenna i Västergård, vi köpte dricka,
snacka lite och så, sen tog bussen t stan, och köpte godis, sen satt vid Maren snacka o så.
Vi såg SKIIT söta killa, som skatar :o (a)  I LIKE IT ;))
Iaf sen tog vi n runda runt Maren, sen satte vi oss, lixom vi tittar åt höger det fanns ett par som strular sönder :/ de skulle nästan ha sex, ja menar det.. ,
 sen tittar vi åtvänster , ser vi ett annat par som strular..
Man bah lixom, ''WTF???!!''
Sen drog vi t s-tälje centrum, jag tog 760 och Jenna 755, så vi drog hem..
När jag kom hm sov ja, sen vakna, åt mat och gick in i duschen..
Och nu sittter jag vid datorn o lyssnar på musik :))






Man ae inte ser så bra, men jaja..

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0