PLUUUUUUUUUUUGG ! -.-'

Chaa bloggen!
Skojan idag SKIT kul, :)
V blev iaf klara med MA uppgiften o redovisade den :) Det gick SKIT BRA! :D
Så jag,Jenna,Kladda o Stefani fick längre rast, vi gick , gungade  flummade oss osv :)
Sen drog vi upp t låg/mellan stadiet o satt vid sofforna, så kom 6åringarna (killarna, as söta de var :p)
Så börja de hoppa på Jenna, sen Klaudia o sen Stefani. Men de hoppa nte på mig ;)
Bara för tjejerna sa, så gjorde de dt :)
Men senare kom en av ungarn t mig o la sit huvud på min mago krama om mig (SKIT SÖTA JU :') )
Sen en annan av de , kom o satte sig bredvid mig o höll om mig XD
SÅ SÖTA UNGARNA VAR ! SERIÖST :)
Aja, sen hade man eng, lunc o stuga. På stugan gjorde jag NGET SKIT, var på dålig humör, jag grät o så..
Så jag drog hem tidigare än de andra, orkade inte vara i skolan. Sa inte t läraren, men W/E ...

Iaf, ska plugga nu ,har HISTORIA och SVENSKA prov imorn :/
Efter jag pluggat ska jag dra ut med Jenna.

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0