Stan

Chaa bloggen!
Idag har jag vart nere på stan m Jenna o Stefani.
V åt först på Donken , sen drog vi t kiosken o köpte as mkt godis, sen gick vi runt o så..
Det fanns SKIIT söta killa, OMG :OO (AA)
Det fanns 1 kille, som jag o Jenna fastna i (A)
Jaja, iaf, vi hade det SKIT kul, garva o massa ;)
Senare drog vi t Maren o satt där, sen kom Miki, som redan var nere på stan.
Han kom, vi alla satt, garva o hade massa kul:)
Sen drog vi t Donken igen, för Miki var hungrig.. Efter det tog vi bussen t Saltskog, hämtade Stef's kusse.
Sen drog Jenna hem,då var jag,Miki o Stefani o hennes lilla ksse.
Vi garvade o så.. Sen kom Mario.. Sen drog i t Stefani, spela fotboll i hennes trädgård, hade kul och så gjorde de böghög på mig :/ HAHA !
Jaja, haft det iaf super kul :D

Jenna kmr om 30min t mig, vi ska fixa oss, sen kmr Miki o Mario, så drar vi o möter upp Klaudia och drar t fest ;))

KUUULL BLIREE ;)))


See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0