Tomrubrik :/

Chaa bloggen!
Igår vare SKIT kul efter jag kom hem, jag,syran,brorsan o syrans kompis,
spela ett spel, vi hade det SKIT kul :) runt 2 tiden, så tänkte vi göra anden i glaset,
men ist för det så tittade vi på videosar m typ andar,riktiga händelser.. Snacka om ASSLÄSKIGT :O
Jag og, iaf.. Senare så låg jag på sängen, messade med Miki... Senare med Kimmo och Alex.C..
Messade med Miki t typ vart över 4  o med Kimmo typ t kvart i 5.. Senare med Stefani och Mario typ t kvart över 5
sen så sov jag :)) Men hade det SKIT kul, när jag messa med de ;))
Iaf.. Idag blire att träffa en kompis, sen kmr kanske Miki o Stefani :))
Och senare mot kvällen ska jag t kyrkan m familjen :)

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0