Vilken underbar dag!

Chaa bloggen!
Dagen idag, SUPER!
Vart med mina underbara tjejer Stefani,Klaudia,Jenna och sen med kussen Viki o kussens kompis Melis :)
Vi hade det SKIT kul ;) Bilder kmr när Jenna skickat de ... Vi spelade fotboll, snurra på snurr gungan o massa roligt :) Sen så klättra jag upp t stålhammraskolan's tak och vågade inte gå ner *Hihihi*
Men jag gick ner t slut typ efter 30min XD
Sen spelade vi mer fotboll o så.. Senare messade vi Miki o Mario, de kom oxå, men Miki stanna bara typ 10min sen drog hem :/ men Mario stanna med oss, så vi drog t stålhammra's idrotts hall och lekte, det var fett kul ^^
Men det spökade fan där :(:(
Jag svär :O 
Men senare drog man hem, kom o åt mat sen runt 19.00 tiden drog jag o Klaudia ut själva, vi gick t maxi,
snackade och så.. sen kom hem typ nyss..Vi skulle ut m Mario o Miki, men jag kunde inte vara ute så mkt
så de skulle vara onödigt om de kom...

Vi skulle t kusinerna , men blev inget -.-' :@
Kom hem för onödan.. :/

Aja.. Så har dagen iaf sett ut :))
Tack för en UNDERBAR DAG allihopa :*

Imorn blire iaf att dra ut med Klaudia ^^

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0