Dag 1 – En bild på mig och fakta om mig.



Chaa !
Jag heter Liz och är 13år gammal, jag blir 14 den 11augusti :)
Jag går i 7an, och HATAR skolan just nu :(
Får för mkt plugg..
Men iaf... Jag spelar fotboll, alltså går i ett lag ( Assyriska FF )
Jag ÄR beroende av mobilen ^^ *Hihi*

Jag gillar rock musik, FÖR mkt, tkr rock är skön :D :)
Sen så...
Har jag 2 allra bästa vänner, Stefani och Klaudia, cheyerna är FÖR underbara,
dom finns alltid där för en om man behöver snacka,
kan snacka typ ALLT med dom..
Om det är så att jag inte mår så bra, så vänder jag mig för det mesta till Stefani, eftersom hon har en mobil, men ibland brukar jag oxå berätta till Klaudia efter, :)
Och cheyerna gör mig ALLTID på bättre humör när jag är nere :*



Ehhmm...
Vi är 5st i familjen...
1 storebror och 1storasyster, alltså är jag yngst i familjen -.-'



Men får  nästan allt jag vill ha, vilket är bra ^^
Mamma och pappa föddes i Turkiet, Vi är romortodoxer



Vi 3 syskon är födda här :D
Aaa.. Venne vad mer jag ska berätta :D
Bara att kommentera om ni vill veta ngt :D

See'yaa:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0