Dag 12 – En sak jag önskar att jag fick uppleva igen.

Finns jätte mkt jag vill uppleva just nu  Alla underbara minnen och så !
Då man var liten och trodde att kärlek var en puss på kinden, då det fanns inget som heter rykten :/
Men iaf.. Alla underbara minnen med mina UNDEBARASTE VÄNNER ! :*

Men Just nu är, att jag vill bli på G med HAN , IGEN!
Fan så lycklig jag var då vi var på G, feett guuulliiggt :'(
Men vad ska man göra!? , man har inte alltid chansen :/
Men man får väl hoppas på att vi blir det igen.. För jag ÄLSKAR honom VERKLIGEN ! :* :'( <3 

See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: Jenna ;*

förstår dej , nej men det va inte så viktig :/

kram <3

2011-02-28 @ 12:14:17
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/
Postat av: Jenna ;*

älskar dej mer ! <3

2011-02-28 @ 12:14:49
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/
Postat av: stefaniiii

nej habibi tänk inte :P *(HAHAHA TELEFON HAHAHA)

2011-03-01 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0