Dag 6 – Typ av killar jag faller för. Och berätta om dagen/veckan

Ojjj, svårt :)
hhmm.. asso typ venne.. Det är ju olika..
Men blondiin mst den vara (eller inte måste), men brunetter duger oxå ^^
Men helst blond ^^
Typ blå elr gröna ögon (a)
Han ska vara omtänksam, mysig kille o asso jag venne !
Faktiskt svårt ^^ :D



Dagen idaghar vart nice, men NO-förhöret gick sämst :/ Hade sämsta gruppen -.-' Gina&Terese :S
Det var lixom BARA jag som snackade (Vilket e egentligen bättre för mig, för jag får ju bättre siffror)
Men ändå, :pPp
Aja, men annrars har skolan var gooddii ;D

Min vecka:

Idag- Hade NO och SV förhör, snart har man träning
Tisdag- Spanska och Geografi prov
Onsdag- Engelska gloser, sen efter skolan ska man vara med Stefani,Miki och Alis :)
Torsdag- Ledig
Fredag- Omprov på svenkan för vissa (asso inte proovproov bara ett liiiiiitt omförhör)
Lördag- Dra t stanmed Stefani,Paulina och Bella.M
Söndag- Kyrkan, sen inget att göra

Sen äre sportlov och hovsjö cupen :D




See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0