Fan! Jag som hoppades och var gld hela dagen och längtade till slutet av skoldagen... :(

Joo rubriken... Skitsamma :/ :(
Idag blire ingen träning för min del, har mensvärk , såå aa :/
Men ska kanske ut med Stefani, och kanske så kmr Alis och Miki oxå ut med oss, vi får väl se..

Skolan idag har vart super kul ! :)
Först hade man styrketräning på morgonen, var tyyp jobbigt men kul som vanligt :D
Senare så skulle både 7orna titta på film tsm :) Var en komedi film, men var ganska tråkig :/
Men man hade kul under filmen och så hade man lite damp mot slutet (för 2personer, satt bredvid ngn) Men aja...
Under filmen vare typ ngra som kastade hela tin pennor på skärmen och så.. Sen mot slutet kom rektorn in t klassrummet och dt blev kaos, vi fick inte gå ut , innan de personerna erkäne och till slut gjode de dt ( skit samma vilka dt var) såå vi alla fick gå ut , utan de 2 ... Såå aa.. Fortsättning av dagen var rolig oxå :D

Jag var glad hela skoldagen och längtade tills vi slutade, men blev inte dt jag förväntademig :/ 

Aja.. Ska ut med Stefani nu.

See'yaah :*♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0