Justin Bieber

 
Justin Bieber visade upp sin känsla för humor under ett besök i det amerikanska tv-programmet Jimmy Kimmel Live! i förra veckan.
Den 16-åriga stjärnan gick strax innan ett reklamavbrott med på att låta programledaren raka av hans klassiska Bieber-frisyr. Efter pausen visade Justin upp sin kala skalle inför en förvånad publik.

— Jag gill
ar det typ. Jag ser ut som Michael Jordan. Jag tror att det kanske kommer att hjälpa mig att bli mer aerodynamisk på basketplan… Nu kommer folk bara att fokusera på min vackra, lena stämma. Jag tror att tjejerna kommer bli upprörda, men de kommer över det, sa Justin om sin nya look.

Sångaren, som är aktuell i 3D-filmen ”Never Say Never”, avslöjade dock slutligen att det hela var ett skämt, och att han bara täckt över sitt berömda svall med en hudfärgad mask. Så lugn tjejer, Justin är inte skallig på riktigt…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0