Ruliig dag !

Chaa bloggen!
Skolan idag var fett rolig :D
Första lektionen  var NO teknik.. Jag höll på med min mikrofon :)
Senare pallade jag inte mera, så jag drog ut t koridoren, med en data och satt med Terese,
loggade in i min kamrat och började driva med alla kåta gubbar som skrev t mig XD
Det var typ en 49åring, som var as kåt i mig :/
Så senare kom Danne,Lukas,Alex,Klaudia och David..
Så typ  vi börja driva med mannen och så,, det var skit kul ! XD
HAHAHA !! Sen vare ju ngra andra som skrev t mig ,, så vi drev m alla :pPp
Jaja, senare hade man 20minuters rast.. Körde svartadamen och jag blev klar först av alla 2ggr i ad :D
Hahah så fick slå  den som förlora :D
Sen hade man eng och ¨sååå.. Senare hade man lunch, och på lunch rasten körde man svartadamen igen.. Och då hade jag damen, men precis jag skulle förlora så gick vi in ( SOM TUR :D ) .. Sen hade man stuga, och då körde man IGEN svartadamen :pPp Dåå förloade jag och Charbel fick typ slå mig och fick fett ont :( XD
Sen förlorade man igeen.. Men då vare Jenna.S som slog, så fick inte ont ^^
Sen så fick vi sluta tidigare , så drog t 7:2's klassrum och spelade kort med de, sen så blev vi busted av lärarna och de fick skäll för mitt fel (HAHAHAHAH) Kul att se de få skäll :pPp Neej men iaf. Sen väntade man på Stefani 45min (i onödan) -.-' Hon hade tydligen arabiska :/
Såå aaa.. Ganska lång inlägg idag ^^ *hihi*

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0