Skön dag asso! ♥

Chaa bloggen!
Vilken SKÖN dag det har vart *Hihi*
Drog t Västergård för att möta upp Stefani, vi gick runt, snackade om ngra viktiga saker,
sen så tog vi bussen t saltskog ( Vi orkade inte promeera dig för dt var kallt) och skulle möta upp Miki
men på vägen såg vi Mirna, så vi stog och snackade i 45min typ , och dom BOMBA , bokstavligt BOMBA mitt huvud med deras Cristiano Ronaldo drömmar -.-'
HAHAH ! Men det var SKIT kul medanvi snacka o så :D
Sen såg man Alis oxå där, sen så fortsatte jag,Mirna o Stefani snacka och hade det FÖR kuligt :D
Sen så drog jag och Stefani för att möta upp Miki ,
när vi möte upp hnm, så letade vi typ Alis, men hitta hnm inte :S
Så jag , Miki o Stefani var, och det var SKIT kul asso ^^ :D
Garvat hela dagen, Stefani bettede sig som att hon var full XD Hon var fan borta, men 7kt kul dag vare faktiskt :D :D

Ska plugga nu

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0