Yaaay ! :)

Chaa bloggen!
Skolan dag har vart både bra och dåligt :)
Först fick man trösta Stefani för en sak..
Senare i dagen fick lixom hon trösta mig.. Såå aa, lite (elr ganska mkt) gråtande idag, :/
Men iaf, senare hade man idrott och det var basket :) :)
Det var faktiskt ganska kul ^^
Sen sista lektionen hade man NO, fortsättning på förhöret, det gick SKIT bra faktiskt :D
Fick alla X , alltså att jag klarad av allting ^^ *Tihihih* Liizih goes smart :D:D:D:D:D
Jag är faktiskt STOLT, för lixom det fastnade inte i min hjärna, men sen kom lixom llting bara upp i mina tankar och det gick skit bra :D:D:D:D

Aja, blir iaf inte att vara med Alis,Sefani och Miki idag, för Stefani kunde inte..
Blir nog att vara p helgen...

Seeyaah :*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0