Dag 08- Ett minne jag har

ÅHH ! Bästa minnet var, dagen innan campingen i Tveta..
Jag slaggade hon min bästavän Stefani :)
Vi hade SKKKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTT kul :D :*
Tittade på film, åt snacks.. sov VERKLIGEN INGET på HEELLAAA DAGEN !!, undra på vrf? ^^
Joo, vi drack cisder m alkoholl o redbull :D
Vi var vakna till 6.00, sen så fixade vi oss och tog bussen t södertälje centrum för att möta alla lärare o elever som skulle börja 7an :D
Så vi sov inte ens 1min :D











Det var NÅGRA bilder...
Bästa minnet, glömmer ALDRIG :*

Loveu more than everything bästavän :* <3333333333333333333333333


See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: PIMPIM:*

sv:

*Aa jag vet, det är typ en kille i stockholm som är påväg ner till skåner för att knulla mig (A)

2011-01-04 @ 14:07:29
URL: http://moatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0