Dag 12- någon jag saknar

Assoo det är inte baa en, utan 3st :/

Min farfar,farmor och morfar.. Som inte finns längre :(
Sakknarr de SJUKT MKR :'(

Farfar och farmor förlorade jag när jag typ var 6 lr 7 år gammal,
men hade inte sätt de i 2-3 år, för de bodde i Turkiet o sen fick vi höra att de dog :/:/
Jag vågade NÄSTAN aldrig gå fram till min farmor, jag var rädd :(
Vet inte varf :( Meen senare så gick jag till henne o aa :/
Farfar dog förs, efter typ ngra månader efter farfars död dog farmor :(

Morfar förlorade jag förra året 19/3 :(
Han var alltid glad o lycklig :/
Han dog i sömnen :/ :( <33

Ps. Dag 12 blev idag, för han inte igår.. Dag 13 kmr imorn :D

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0