Dagen idag

Chaa bloggen!
Dagen idag börja med att man vakna upp ganska tidigt :/
sen åt man frukost och sen drog till kyrkan med pappa o brorsan :)
Var där i typ 2 timmar, men jag fatta inget av det de sa (på arabiska) :( mst lära mig arabiska...
Men iaf, sen var det att dra till stan med Viki ^^ , pappa skjutsa oss dit, vi hade det ganska kul :D
Vi drog direkt te donken, för vi var så hungriga :)
Sen gick man runt och så.. Sen när man väntade på pappa.. så gick man te stadium och jago viki skulle upp från hissen.. sen så såg man Mathis,Adam,Richard och Axel.. Så Mathis och Richard åkte hiss med oss...
Richard bah:
- '' Varför åker vi hiss?''
Jag bah:
-''Kul''
Han bah:
-''Är vi handikappar?'' han sa det på ett fett roligt sätt, så jag o kussen börja garva..
Sen  jag bah:
- '' Aaa''

Sen kom pappa och hämtade oss.. såå vi drog hem och .. sen drog jag,pappa o mamma te max och åt ^^
Nu är man här med Melissaa..

Bloggar kanske senare :)



See'yaah :*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0