Hejdå 2010, hej 2011

Chaa bloggen!
Nyår igår var fett kul :)
Redan när vi var hos kusinerna, dansa jag o syran direkt :)
Gooddaa mat var det :)
När klockan var 00.00, så skällde vi raketer (då tog man på sig mjukisar överklänningen , så man nte frös) , så vackert det var! 
Senare drog jag, syran, min kusse och brorsan t min andra moster och var lite där o dansa och så...
Det var 7kt kuul där :D
Sen fira vi mormor efter kl 00.00 , för hon fyller åt idag, efter tolv blir ju ny dag.. Så GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MORMOR !! :*
,, Vi åt tårta och åk godaste bakelserna ;)
Sen dansa vi mera , och hade det kuulliiggt :)
Vi kom hem vid halv 4 :D
Sen så blödde man näsblod -.-'
Sen gick alla för att sova :D





 Visst e jag duktig på att fotta? ;) (A)



















Snygga bilder lr hur? ;)

Joo jag vet :D :D

Men det finns några till, men de vill de inte att jag ska lägga ut någonstans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0