Romme 2011

OMG !!! Romme ägdee idag !! ^^
När vi var på väg dit i bussen med både 7:1 och 7:2...
Sov ganska mkt, var fett skönt.. Men sov inte hela resann.. Sen så hade vi typ fest i bussen.. Vi sjöng och allt ^^
Sen när man var framme efter 3timmars väg, drog man för att ta skidorna och delades i grupper.. ngra ed nån lärare... Så lärde vi oss lite, eftersom vi var typ nybörjare i skidor, läraren visade hur man åker och så.. sen drog man till lite längre backar och såå.. Ramla flera ggr, men 7kt kul var det iaf ^^
Men det som var dåligt , Stefani ramlade och slog näsan på is och börja blöda :(
Och lixom jag hittade inte hene.. Var skit orolig :(
Sen som tur såg jag henne till slut.. Och vet ni vaaadd??! :o :s
Jagär ''jätte'' smart ;O
Jag och  Jenna.O åker med liften med Miki,Alis,Albin,Andi och Jakob... Sen när man var längst uppe i berget så upptäckte jag att jag glömde hjälmen nere (SMARTASS :O)
Såå jag och Jenna var tvungna att GÅÅÅÅÅÅ ända ner från berget :S Tog 45min-1timme att vara längst nere (Om jag åkte utan hjälm och lärarna såg det, skulle jag inte fått åka resten va dagen) och när vi var på väg neråt,, Så var det 2 killar som satt på liften  och försökte haffa mig och Jenna XD
HAHA Fett roliga dom va..
Sen en av dom bah,
- Det ser bra ut !
Jag bah:
-Vi ser alltid bra ut ;)
Sen han tog tummen upp XD

När vi gick ner, var det ganska kul på vägen, men jobbigt ändå XD
Iaf.. Men sjukt kul var det iaf..
Sen när man skulle dra tbax hem, så sov jag .. Igen ^^
Var skit trött.. Men dom väckte mig fleerra ggr -.-'
Och tog massa bilder när jag sov *MORR*
Men iaf.. Sen så drack man energi drinck och alla åt godia och såå.. Sen så hade man kul oxå..
Tog massa bilder under dagen..
Dom kommer imorn...

Bästa dagen ! ^^<3

See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är 2011 pucko -.-

2011-02-01 @ 14:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0