Svar på frågestunden

Postat av: PIMPIM ;*

Har du pojkvän nu eller har jag missat något?
Varför gjorde du slut med Alex?
Hur kan du vara så jäkla söt ?
Hur skulle du beskriva mig ?
Vem är din favo kändis ?
Vilka bloggar är dina 5 bästa ?
Saknar dig :) (L)

Svar:
Jag hade :)
Förr han tänkte bara på att ha 6 :/
Jag försöker ju härma dig ;)
Sötis, snällast, en man litar på , underbar och mer <3
Min favo kändis, såklart Justin Bieber ;)
Jag har inte såndära favo blogg.. Jag läser lixom alla bloggar, och de är bra :)

---------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: anonym ..

Hur mkt väger du ?
Hur lång är du ?
E du oskuld ?
Vem e du ihop med ?
E viki nära dig ?
Vem e din bästa kusin ?
Bor du i en villa ?
Har du fått din mens ?
Har du några husdjur ?
Vilka blogg läser du ?
Vad tycker du om :
Dessie :
Foki :
Kissie :
Kenza :
Paow :
Micah :

Det var allt! Puss du har skit bra blogg!! ;)

Svar:
Jag väger 42kg
Ehhm.. Ingen arning faktiskt XD
Jaapp 
Jag var ihop med en som heter Daniel, men tog slut 13/1 ..
Jag och Viki är kusiner :)
Min bästa kusin är Silvia <3
Nope, bor i radhus
Jaa det har jag
Nej, men vill ha en hund
Jag läser lite olika
Kan inte svara på det, för lixom följer inte så mkt deras bloggar :p

Pusspå dig oxå, tack så mkt ;)
---------------------------------------------------------------------------

Postat av: natali

e du tsm med nån, isf vem ?
längsta förhällande ?
skulle du ge din pojkvän 10 kyssar eller 1 strul ? :D
favvofärg ?
favvoaffär ?
din bästa vän, efter stefani ? :D <3

Svar:
Jag var det.. Men det tog slut för 2dagar sen
Längsta förhållande.. Ehhmm.. 1 månad
haha oj, vet inte faktiskt XD
Favo ärg, blå,svart,röd,rosa :)
Bikbok
Klaudia :D<3

--------------------------------------------------------------------------

Postat av: L

när börjar ni skolan? jag börjar den 17/1

Svar: Vi började den 10/1

-----------------------------------------------------------------------

Postat av: anonym2

Hsr du en kille?
Om du har vad heter han?
Hur gammal är du?
Hur lång är du?
Hur mycket väger du?
Vilka skolor har du gått i?
Hur gamla är din kusiner Viki och Silvia?
Vilken klass går du i?
Vilka är dina favorit spelare utan messi och ramos?
Vilka är dina favorit lag nämn 5 stycken?
Hur många killar har du haft?

Svar:
Jag hade,,
Daniel
Jag är 13 och blir 14 i år :)
Vet faktiskt inte
Jag väger 42kg
Jag gåri Kringlaskolan
Viktoria blir 14 i februari och Silvia är 11
Jag går i 7an
Det är bara de 2 faktiskt och typ David Villa
1. FC Barcelona
2. Assyriska FF
3. Milan
4. Arsenal
5. Chealse
Jag har haft 10 kilar

---------------------------------------------------------------------------

Postat av: Jenna **

vad fick dej att blogga ?
läser du min blogg dagligen ?
hur är jag som kompis?
jag tycker att vi ska börja umgås i skolan igen
förjag saknardej lillen :*
kommer du alltid finna för mig som du finns för mig ?
vem gjorde din header ?

kram <33333333333333333333333333

Svar:
Jag hade inget att göra vid datorn, så jag tänkte att jag kunde börja blogga
Japp, det gör jag
Du är en super bra vän
Tkr jag oxå,, men vi börja göra det, vilket är bra<3
Och jag dig :*
Du vet att jag ALLTID finns här för dig oavsätt vad !
En kompis te mig

Kram<333333333333333333333333333333



Då var det de frågorna :)
Tack för era frågor...

See'yaah :*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0