Sydpoolen

Chaa bloggen!
Var i sydpoolen med de bästa, Silvia,Miki,Lauri,Daniel,Mario o Michel.....
Senare kom syran, men hon var inte m oss..
Vii hade det suuuuuuper kuliigt :D Åkte kana, hoppa på hopptornet, busa o massa :)
Men kuuuliigt hade vi iaf... Senare åt man kebab tallrik,  men jag åt inte min hela...
Men det ända jag säger är att vi hade SKIIIIIIIIT KULIGT :D

Juste glömde oxå säga, när vi satt i bubbelpoolen, det var en man som hade typp problem med mig (?) :/
Jag tjafsade med hnm , men det var fett kuligt XD
Han bah t killarna o kussen,
-'' Är hon den dära tjejen eran boss'' och blablabla !
Sen de bah,
- '' Aaa hon är det'' och blablabla
Men början av tjafset, så sa vi saker, och jag var kaxig o så... Sen han bah på arabiska,
-  '' Haiwan'' och ngt mer !
Han trodde att jag nte visste vad det betydde.. Jag bah,
-  ''Jag fattar vad du säger''
han bah,
- '' Gör du det?''
Jag bah,
-'' Aa det gör jag'' sen vi börja tjafsa o knäckte hnm på varje ord jag sa
o sen hade man fortfarande kul o så XD XD

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0