:'(
jag har kämpat
jag vill inte ge upp min vän
men allt går åt helvete
jag faller igen
som att vara inlåst i ett rum
utan något ljus
så känns de när man vet att man aldrig hittar ut
denna gropen är djupare än någonting annat
jag tittar på klockan
men tiden har stannat
tiden har gått ut
jag måste här ifrån..



jag är svag och liten, men brydde du dig? nej
spelar ingen roll, va ja gör, för du skiter i mig
många kvällar blev till sena nätter i ensamhet, vad jag gör här på jorden e något jag inte längre vet
jag skrek efter din hjälp men du vände och gick
när jag behövde dig som mest, var det istället tvekan jag fick..

Kommentarer
Postat av: Stefaniiiii

2011-06-15 @ 23:49:54
Postat av: Stefaniiii

Liiiz :'( jag finns alltid gumman!!:'(

2011-06-15 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0