Dagen igår, Ä-G-D-E ;)

Chaa bloggen !
Sorry att jag nte blogga igår.
Men ska iaf berätta dagen igår.
Drog ju ut med Jenna, vi gick runt och så. Sen när vi skulle dra t saltskog centrum
så vare 2 killar (Typ 10-11 års åldern)
som kom efter oss hela jävla tiden osv. Sen till slut så bråkade vi och tro mig DET VAR SJUKT KUL XD
HAHAH! Senare kom Miki, så typ ungarna blev rädda och smet iväg.
Sen så satt jag,JEnna och Miki i boda, då kmr 3tjejer och typ börja fråga  oss massa frågor och så XD
de var vid 8-9 års åldern.
Sen så drev vi med de, garva och massa kul XD
Senare drog Miki, och jag och Jenna skulle dra t saltskog centrum, men tjejerna följde efter och typ bah t mig och jenna:
- Varför är ni så fina!

haha så söta ungar :))
Iaf, senare ringde mamma mig och jag drog hem, tyvärr så hann vi aldrig dra t saltskog centrum, eftersom alla barnen stoppa oss hela tiden XD HAHA !
Aja sjukt underbar dag faktiskt :)
Bilder kmr sen när jenna skickar dom ^^

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0