Gud, vad jag saknar alla ! :(

Fan saknar ju ALLA i 7an , jag svär ruttet utan att höra deras skrik och allt :(
Känns däremot inte som sommarlov :/
Men fortfarande, saknar alla sjukt mycket ! :O :(
Jag vettefan varf?!
Men man e van vid att höra deras skrik, hur jävla smarta alla e osv XD
Sådär, man saknar när de säger
-Heeeeejjj Liiz! Och kramar mig

HAHAH, låter sjukt men ärligt , saknar alla :(
Blir att börja i 8an efter lover dåra, då gäller det verkligen plugg och betyg !
Men blir sjukt spännande faktisk att börja 8an , spännande,läskigt och rolig :)

Blir iaf sista ilägget för dagen, vi får väl ses imorn :)








If you go, i go
If you stay, i'll stay
When you cry,
I fight to put a smile on your face!♥

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0