Känner för att skriva av mig lite grann

Allting går bara fel !
Helt seriöst, då jag tror att det går bra, blir det bara värre.
ORKAR FAN INTE LÄNGRE MED ALLT SKIT ! :(
Det e sjukt jobbigt, vill faktiskt må bra igen..
Vill börja på nytt, men det går bara inte, allt blir värre och värre för varje dag som går.
Försöker vara stark och kämpa men lyckas inte, känner mig svag och inte orkar kämpa längre :'(
Allting är bara på hela tiden, inget blir bättre.
Tårarna rinner VARJE KVÄLL , jag orkar inte gråta längre, vill att allt blir bra som förut,
men inget blir bättre, för varje dag som går blir det bara sämre.. </3

Varje kväll så tänker jag:
-När blir allt bättre? , när får jag må bra?

Jag försöker tro på att allt blir bra, men NEJ allting går åt helvetet :'(
HELT SERIÖST, det e sjukt jobbigt att gråta VARJE KVÄLL .. :(
vill bara vara 1 enda dag utan tårar, men ttyvärr så går det inte.. </3

Kommentarer
Postat av: jenna

gumman då :( säg inte så jag börja gråta , du vet vart du har mig och trust mig du e stark och du klarar dig du oh ja går genom samma sak vi måste kämpa tillsammans .. du vet har mig ! älskar dej mest älskling :* ring i i kväll <3 <3 <3 <3 <3

2011-06-03 @ 18:42:39
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/
Postat av: jenna

du e sexig :*

2011-06-03 @ 18:42:53
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0