Mälarbadet ! :DDD

GAAAAAAAAHH ! VAD MÄLARBADET ÄGDEE IDAG ! :DD
Sjukt jävla härlig dag ^^
Spelat vollyboll, sjukt kul, jag typ stod bara på planen och när bollen kom t mig, så stod jag där som om inget hade hänt XD HAHAHA ! Alla fick damp på mig ^^ Hihihi ;)
Men sen körde jag seriöst, och då ägde jag ^^
Däremot så blev jag bärd av Mogge och han bärde mig in t vattnet och snacka om ISKALLT , men HÄRLIGT ^^
Sen bada vi lite, sen så körde jag o Miki vatten krig, sen typ nästan alla killar på mig och så aa :)
Sen sola vi osv , körde mer vollyboll då blev jag bärd av Johannes och Mogge och de putta i mig i vattnet .. IGEN XD
MEn iaf, senare bada typ alla och så..
Sen skulle klassen dra, men jag Jenna.O,Jenna.S,Miki,Mogge,Albin,Andi, Terese,Mario,Kimmo,Adam,Alex.C och Lisette stannade kvar, hade dt KUULLIIGT ^^ Körde brändboll osv. JÄVLIGT HÄRLIG DAG ! :DD
JUSTE, blev oxå puttad av Albin och Johannes vid bron och kom m ryggen först, gjorde SJUKT ONT, men härligt vare!
Sen så typ heeelaa dagen har jag och Miki kastat vatten på varandra, för att hämnas på hämderna ! HAHAHAH !! :DD
Aja, har inget ord än , HÄÄÄRRRLLIIIGGG DAAG ! :DD

Bilder kmr när Jenna skickat de, :)
Var däremos SJUUUUKKTT SNYGGA KILLAR ^^
*hihihih* jag, Jenna och Jenna typ drägla , HAHA , nej men asso ni fattar ^^

See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: jennapenna

så jävla roligt ! :* <



älskar dej :*

2011-06-11 @ 12:19:27
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0