Svar på frågestunden

Hur många har du varit tsm med
Svar: har var tsm med 11st :)

Gillar du någon just nu?:)
Svar: mjoo det gör jag (a)

Din favorit film,låt och dag på året.
Svar: HAr typ ingen favorit film, men helst skräck :),
favorit låt just nu: KB-kärleken dödar och Sofijah-se ljuset
Favotit dag på året: Typ dagen jag fyller år, dagen det är skolavslutning och typ venne :)
finns olika !


Om du skulle kunna lita på bara en person vem skulle det vara ?
Svar: Kan inte lita bara på en person , asso jag lita på mina bästavänner och det är du (Klaudia), Jenna,Stefani och Miki.
Svårt att välja bara en..


Litar du på mig ? (Klaudia)
Svar: Klart jag gör det

Vad tycker du om mig? (Klaudia)
Svar: Svårt att beskriva dig med ord tjejen :** Älskarej !<33

aja dt var allt pusss o krammm <33333
Svar: Puss och kram på dig oxå<33333

tycker du om mig ? (Jenna)
Svar: JÄVLIGT UNDERBAR TJEJ, finns ALLTID där för mig när jag behöver ngn som mest :*
Svårt att beskriva dig tjejen ! <3333
ÄLSKAREEJ onormalt mkt!

har du någosin haft husdjur ?
Svar: Nope

hur många barn vill du ha ?
Svar: haha det får man väl se då, men typ 2 :)

ska du gifta dig ?
Svar: Mjoo, när jag hittar den rätta ^^

vill du bli i framtiden ?
Svar: Fotograf elr modell, men mest fotograf

din 3 närmsta vänner '+
Svar: har inte 3 närmaste , utan fyra, du (Jenna),Miki,Stefani och Klaudia :*

kraaammar till dej honey ! :* <3333333333333
Svar: Kram te dig oxå sweetie! :*<33333333


Kommentarer
Postat av: jenna

naaaaaaaaaaw , älskar dej obeskrivligt mycket min kärlek ! :du min bebis .. :

2011-06-12 @ 21:24:56
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0