Dag 30 - Tio sanningar om mig

* Jag är rädd för att förlora de jag älskar!
* Är FETT höjjdrädd och mörkrädd XD
* Fötter är mitt största fobie (om man nu säger så) , asso om tex andras fot kmr på min fot blir jag äcklad XD
* Jag HAATTAARR VERKLIGEN när typ ngn stoppar in sitt finger i mitt öra :o Jag blir JÄVLIGT äcklad, och varf vet jag inte ^^
* Jag gillar mig själv, utan smink :)
* Hatar när folk ska skapa FALSKA ryckten, så irriterande o omoget!
* Jag tkr att jag själv är tjock, fast än andra säger att jag inte är det:/
* Jag hatar begravningar,
* Jag ÄR beroende av mobilen (A)
* Jag blir käär jätte snabbt XD


Då vare sista dagen dåra :D
Ni fick veta ganska mkt om mig :)



See'yaah :*♥


Kommentarer
Postat av: Erica

* Jag tkr att jag själv är tjock, fast än jag inte är :/



Då tycker du ju inte att du är tjock med tanke på att du skriver "fast än jag inte är :/"



Kram!:)

2011-03-19 @ 15:13:34
Postat av: marre

"* Jag HAATTAARR VERKLIGEN när typ ngn stoppar in sitt finger i mitt öra ", HAHAHAHAHAAHHAHAHAAHHAAHAHAHHAHAAH XD

2011-03-19 @ 15:31:36
URL: http://pollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0