Dagen

Chaa bloggen!
Idag har man vart i rusta,plantagen osv med familjen, behövdes lite saker hem o så
Senare drog vi ner t stan, köpte ett par skor (Lila) fett snygga,
sen köpte jag vanilj parfym från rusta,7kt god lukt ^^
Men iaf, dgen idag med familjen har vart super :))
vi tittade oxå lite runt vad vi ska köpa t mitt rum eftervi renoverat osv :)
Sen så ska jag få ett par SKIT snygga skor som födelsedagspresent (Jaa jag vet långt kvar, men aja kanske får innan oxå)

Och vet ni vad?! :)
Jag är med på en Messi tävling är man skaskriva vad hans bästa egenskap på plan är ;)
den bästa bidraget vinner hans skor med hans autograf på ;)
JAG HOPPAS PÅ ATT JAG VINNER SKORNA !!;))
Wish me godluck babes ! ;)


 SKorna jag köpte :)


 Parfymen jag köpte :D


 Skorna man vinner ;))

See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

varifrån e dina lila skor? dom e sjukt snygga! =)

2011-04-02 @ 23:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0