Elr jo, detta blir sista bloggandet för dagen

Tänkte blogga snabbis, det e sista inlägget för dagen...
Jag vaknade halv 6, sen ville jag sova mer, men de väckte mig hela tiden...
Sen vare mat, men jag ville inte äta, e inte hungrig, inte ätit ngt typ hela dagen..
Åt inte häller ngt i skolan..
Sen så låg jag på sängen, grät lite, tänkte , lyssna på musik osv..
Ska nog in nu t vardagsrummet o titta på tv..
Brorsan har kommit, mamma o pappa e hos kusiner.
Jag skulle vilja vara sjäv hemma, men brorsan har kommit så aaja.. W/E

Ska nog dra t skolan imorn , men kanske inte vara med på styrke träningen..
och KANSK jag inte drar t träningen senare mot kvällen

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0