Heron City

Chaa bloggen!
Kom hem precis från Heron :D
Var där med Melissa ^^
Dagen har vart fett kuliigt !
Det tog typ 2timmar för att komma fram t Heron :o
HAHA, men det var fett kul och så..
Äntligen när man var framme , fick man gå upp och hämta biljetterna ^^
Sen drog jag och Melissa t Willys och köpte energydrink och chips.. Sen så tog vi tbax bussen t s-tälje :)
När vi satt i 760 på väg hem, vare en stoor kvinna som satte sig bredvid Melissa och hon blev mosad ! XD
HAHAHA ! Kunde inte hålla mig , så jag dooog av garv :pPp
När vi var i bussen p väg t s-tälje, så snackade jag och Melissa om lite, tjejsnacka you know :)

Vår buss tur t Heron:

Geneta ---> Centrum och tog tåget
Tåget ---> Tumba
Tumba ---> Bussen t Heron


På väg hem:

Bussen från Heron ---> Centrum
Centrum ---> 760 t Geneta


OMG vet ni vad?! :o ^^
Klart ni inte vet, men när vi var i umba fanns det SKIIIT snygga killar i min ålder (a)
*Hihihih*





Jag just nu ^^

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0