Historia prov

Chaa bloggen!
Idag fick man tbax spanska provet som vi hade gjort innan sport lovet :)
Och gissaaa vaaad?!?!?!? :D:D:D:D
Jag nådde ALLA målen man kunde nå på provet :D:D:D
ASSO JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ DUKTIG ASSO (a)
MEEENMEEEN, man hade historiaprov idag och gissa vad?!?!? det gick SKKKIIIIITTTT för mig :(:(:(:(
Men alla fuskade tsm och så ;) men andå det gick SKIIT :(
Och man hade geografi prov idag, gick väl bra, gjrde alla utan den sista :/
Aja, idag fick halva klassen sluta tidigare för att bild läraren var sjuk.. Så jag,Marre,Bella.E, Mogge och Andi spelade fotboll, tills Bella.E och resten skulle in (dvs. 7:2)
Kul vare iaf, och fint väder är det idag :) VÅREN ÄR HÄR SNART ^^ (A) (Y)

Idag blire att KANSKE vara ute med Alex.C,Mario och Stefani, eller så ska jag och Stefani ut och jogga :D
Får se.. Men imorn blire att fotta med Klaudia,Jenna.O och Moa :D
Kulkul, och efter man fottat kmr en ny headen ^^ Kuul vaah? ;))

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0