Ingen match, ute ist

Chaa bloggen!
Det blev ingen basket mamtch för  mig o Stefani, för det var full satt där inne, de kunde inte släppa in flera :/
Så ist promeneade vi t stan , för vi trodde dt var öppet.. Men det var tydlige stängt :/ När vi var på väg t stan, hade Stefani tydligen tappat bort sin mobil.. Det var en man som o och gav den t henne , gulligt av hnm :p
MEN HASHAHAHAHHAHAHAHAHAH !!!!!!!!!jag DDOOG av garv asso !
När han kom och gav den, Stefani visste nte vad hon sklle säga, hon bah:
- OMG ! Assso.. HERREGUD !, JAG DOG ! :O
Hon sa knappt tack t mannen ! HAHAHAHAHAHHAAHHA ASG !!!
Sen hon bah t mig
- Liz gåoch säg tack från mig !
HAHAHAHAHAH ASSO !!
Men sen de gick förbi oss och hon bah,
- Tack så mkt för du gav mobilen och blablabla !
HAHAHA asso DOG VERKLIGEN AV GARV :P:P:P:P
Sen när man var i stan, drog man ist t kosken och köpte gdis, sen promenera t Video 5an, Stfani hyrde en film, vi gick t västergård, snackade, gick runt och så :D Sen fick jag promenera hem själv, genom skogen !
SJUKT LÄSKIGT var det :O :(  Hörde masa ljud :( :(
Aja, kom hem runt 6 tiden.. Sen titta jag på film med syran :)

Bilderna från idag:

 Happyface, när hon fick mobilen :pPp


 Det var typ en ¨kill fågel som våldtog tjej fågel elr nått !? HAHAHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!







See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0