Inte på bra humördag

Chaa bloggen!
Som det står i rubriken, idag har man var ppå SKIT dålig humör hela dagen..
Hållit mig för att inte gråta idag :/
EN person förstörde HELA min dag :'(

Men jag blev glad när jag fick veta mitt geografi förhör ^^
hade alla rätt utan 2st :D JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DUKTIG ASSO :D:D:D

Jaja, har typ vart dryg mot alla idag, eftersom jag nte vart på humör :/
Jag skippade Spanskan idag, för mådde inte så bra, inte på humör och närman kom hem blödde man näsblod
fett mkt-.-' :/
Sen sov jag, och inte vakna efter 2timmar.. Var skiit trött

Jag önska jag somna om och aldrig mer vakna upp! :/


AJa mst byta om har träning snart, inte på träning humör idag, men mst, har missat 3 träningar i rad :/

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0