JAG HAR TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKKKK

Är du..?
1. Är du singel? yes "/
2. Är du lycklig? Tyypp..
3. Är du uttråkad? Aaa ganska
4. Är du ledsen? Inte ledsen....
5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? Jag är 13 vad tror du, nej jag är inte gravid
7. Är du full? Aa skit full -.-' Men neej  
8. Är du en cooling?
Alltid ;)
9. Är du från Irland? Nej, haha !
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? japp

Kärlek
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland
2. Har du nånsin blivit sårad? AAAA
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? - Jaaa
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för han? yes
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? näe
6. Har du haft en hemlig beundrare? tror inte de
7. Är du kär? OM jag är ! ♥
8. Vill du gifta dig i framtiden? om jag hittar den rätta, men ja de vill jag

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? båda
3. Katt eller hund? hund  
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? bästavänner tror jag
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Både e lixom sameshit
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på vad jag är på för humör.
8. Pengar eller lycka? Båda
9. Dag eller natt? Båda
10. MSN eller mobil? Lätt mobil

Har du någonsin?
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? -
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? yes
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, skulle aldrig våga
5. Ljugit för någon du tycker om? inte va jag kommer ihåg
6. Ätit en hel tårta? Nej, haha
7. Gjort bort dig offentligt? Haha, jaaa
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - Njaa, men det var förr
9. Gråtit när ett husdjur dog? Neej
10. Velat försvinna? AAAHH !

Senaste..
Vad såg du på tv sist? En turkisk serie 
Vems blogg läste du sist? Olika 
Vad åt du sist?
Grön äpple (a)
Vem pratade du med sist? Mamma
Vad sa du? ''Mamma , mst jag dra t träningen?, jag har skit ont i benet'' :)
Vem ringde du sist? Venne
Vem messade du sist? Eftersom min mobbe e paj och inte kan messa.. så vet jag inte
Vad läste du sist? "vad läste du sist" 
Vem pussade du sist? Vet inte
Vem kramde du sist? Stefani
Vem bjöd du sist på något? Venne
Vad köpte du sist? Justin Bieber biobiljett t Never say never 3D :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0