La la la la la la tonight we gon’ be it on the floor

Näee, skit i rubriken :)
Jag sjungert bara :D:D
Iaf , skolan idag har vart toppen :)
Klar med Teknik uppgiften, Gjorde ända t VG , men läraren ville att jag skulle satsa på MVG oxå ;)
För jag är såååååå duktig asso :D:D
Har faktiskt vart jätte duktig i skolan idag (a)
Jobbat på hea tiden :))
Juste, jag e klar med Super size me oxå ;))
Läraren sa att det var bra skrivet, ASSO SÅ JÄVLA DUKTIG JAG ÄR ! ;) :D
På rasten körde vi tecknet, jag och Stefani mot Bella och Paulina..
Sen så fuskade Peter och Miki med Bella och Paulina -.-'
Alla sammarbetade tsm, de tog kort och allt,
sen så kasta Miki en penna på mitt huvud, så jag skulle vända mig och så att Peter skulle ta kort (SMARTA JÄVLAR ASSO) :pPp
Men  det var kul asso.. Sen hade man stuga sista lektionen, hälften av klassen..
Hade inget att jobba med, så läraren tkr jag e bra på goegrafi, så fick en uppgift på geografin
med kanske 10 papper och jag hann med 6 papper , JAG ÄR VERKLIGEN SÅ JÄVLA BÄST ;);)
Aja så har iaf dagen sett ut :)

Dagens outfit:



See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0