Svar på frågestunden

Postat av: Jenna ;*

sv ; vet :) haha superudper nsygga !

frågor ;

vad tycker du o mig ?
kan jag förendra mig ?
varför umgås vi intte så mycket mer ?
vilka/vem e din ablsouta bästavänner ?
saknar du nån ?
varför går du inte till vege nån mera ?

kram

Svar:
Du ä en helt gourges tjej, finns alltid där när det behövs
min modeell !! :* Finns mycket att säga om dig ! <3

Du är bra som du e :)

Aaaduu,det undrar jag oxå :/

Stefani och Kaudia ! (L)

Aaaduu, flera :/

För det är tråkigt ^^
----------------------------------------------------------------------------------

Postat av: natali

är du kär i någon ?, du skrev ju att de gick lite sådär med den andra killen o aa.. :/
vad vill du jobba med när du blir stor ? <3

Svar: Jag är fortfarande kär ien dära ki8llen, fast än det inte ble ngt mella oss :)
Jag vil bli fotograf eller modell ;)<3
--------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Sara :)

hur många killar har du haft?

Svar: Jag har haft 10 killar (a)
--------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: marie

har du kommit över "den där killen" och spanar in någon annan? :)

vad tycker du om själva klassen? (:

hehe x)<3

Svar:
Nope, tyvär så har jag inte kommit över ''honom'':/ Svårt för mig att komma över hnm...
Men jag gör mitt bästa ...

Asso typ NÄSTAN alla i klassen e töntar :/
hahaha,men asso, de är värsta pluggisaran, änglar på lektionerna, man vill ha lite action i klassen:)<3




Tack för era frågor inte så många , men aja :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0